ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ

Η νέα εφαρμογή του panelladikes.gr για έγκυρο και γρήγορο υπολογισμό μορίων για τους υποψηφίους όλων των κατευθύνσεων είναι διαθέσιμη. Υπολογίστε τα μόρια σας για όλα τα Επιστημονικά Πεδία:

Υποψήφιοι Θεωρητικής Κατεύθυνσης

Υποψήφιοι Θετικής
Κατεύθυνσης


Υποψήφιοι Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

20.5.09

Τα θέματα στη Νεοελληνική Λογοτεχνία και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Σειρά είχαν σήμερα τα μαθήματα Κατεύθυνσης. Οι υποψήφιοι της Θεωρητικής κατεύθυνσης διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Λογοτεχνίας και οι υποψήφιοι της Θετικής και Τεχνολογικής κατεύθυνσης στο κατά γενική ομολογία δύσκολο μάθημα των Μαθηματικών.

Δείτε τα θέματα στη
Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης.

Δείτε τα θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης.

Πώς σας φάνηκαν τα σημερινά θέματα;

15 σχόλια:

marios είπε...

πως ήταν τα θέματα ;

ΣΦΓΤ ΔΡΑΜΑΣ είπε...

τα μαθηματικα ηταν ευκολα

Ανώνυμος είπε...

stin logotexnia den perimena na pesei auto to keimeno..basika itan ligo asketo..alla se genikes grammes itan eukolo....

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΤΑΝ ΒΑΤΑ, ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

eutixos pou epese saxtouris!!!parola auta 8eoro pos ta 8emata eixane diskolia kai den itan kai poli vata..kali sinexeia se olous mas!!

Ανώνυμος είπε...

den mporw na katalavw diavazontas ta themata twn mathimatikwn pws tha ksexwrisoun oi aristoi apo tous kalous.elpizw sti fisiki na dwthei i dinatotita ayth

Ανώνυμος είπε...

τα θεματα στην λογοτεχνια ηταν ευκολα αν και απροβλεπτα. Ωστοσο αναρωτιεμαι γιατι καποιοι εχουνε τετοια εμμονη με τον διαχωρισμο αριστων,καλων και μετριων.Τις εξετασεις περιμενουν για να αποδειξουν την αξια τους;

panelladikes.gr είπε...

Τα μηνύματα που έρχονται λένε πως τα Μαθηματικά ήταν εύκολα, τουλάχιστον πιο εύκολα από τις προηγούμενες χρονιές. Το μάθημα είναι βαρύτητας, οπότε αν και τα θέματα της Φυσικής είναι εύκολα, τότε μάλλον περιμένουμε άνοδο των βάσεων στις σχολές θετικής και τεχνολογικής.

Ανώνυμος είπε...

εμένα προσωπικά όλα μεχρι στιγμής σχετικά εύκολα μου φαίνονται.. οπότε ή θα βάλουν κάτι δύσκολο στα επόμενα ή απλά θα συνεχίσουν να "γλείφουν" τους πάντες και όλες οι βάσεις θα ανεβούν...

Ανώνυμος είπε...

gt otan kapoios kseskizetai kuriolektika sto diavasma an pesoun eukola tha grapsei panw katw idia me tous metrious kai oi xeiroteroi mathites pou diavasan teleutaia stigmi oso prolavan tha mporesoun na grapsoun kati ti sigoura parapanw apo tis prosdokies tous.. Opote anagkastika oi vaseis tha anevoun kai epipleon tha perasoun mathites pou den einai ikanoi na teleiwsoun tis sxoles tous! den eimai uper twn para polu duskolwn thematwn alla na uparxei mia diavathmisi wste na grapsei o kathenas oti tou aksizei!

panelladikes.gr είπε...

Παραθέτουμε αυτούσια posts από το troktiko. Κάποιο πρόβλημα φαίνεται να υπάρχει στα θέματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας.

Post No1
Δε…μας τα λέει καλά φέτος η ομάδα των φιλολόγων της επιτροπής θεμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων…
Μετά το θέμα-φιάσκο της Έκθεσης, όπου το β΄ερώτημα είχε χαλαρή σχέση με το δεδομένο του θέματος και με το α’ ερώτημα (μάλιστα εκδόθηκε και ειδική οδηγία προς τα βαθμολογικά κέντρα), σήμερα ήταν η σειρά της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (κατεύθυνσης).
Ας σημειωθεί ότι πρόκειται για το μάθημα στο ...


οποίο παρατηρούνται οι μεγαλύτερες αποκλίσεις στη βαθμολογία, μεγαλύτερες και από αυτές του μαθήματος της Νεοελληνικής γλώσσας...
Δείτε λοιπόν πώς …μεγαλούργησαν για άλλη μια φορά: Ερώτηση Α.: Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ποίησης του Μίλτου Σαχτούρη είναι η χρήση υπερρεαλιστικών εικόνων. Να καταγράψετε τις τρεις υπερρεαλιστικές εικόνες με τις οποίες διαρθρώνεται το συγκεκριμένο ποίημα.
Τι καταλαβαίνετε εσείς με το «καταγράψετε»; Απαριθμήστε επιγραμματικά; Π. χ. 1η, 2η , 3η ; Φυσικά, οι περισσότεροι μαθητές κατέγραψαν και σχολίασαν τις εικόνες. Τι έκανε η επιτροπή θεμάτων;
Μισή ώρα μετά και ενώ ήταν η πρώτη ερώτηση από την οποία λογικά αρχίζουν οι μαθητές στέλνει γραπτή οδηγία (1η): Χρειάζεται μόνο απλή αναφορά των εικόνων και όχι σχολιασμός. Σκεφτείτε όσους είχαν ήδη σχολιάσει…
Δέκα λεπτά αργότερα, τηλεφωνική οδηγία (2η) αυτή τη φορά επί του ιδίου θέματος: να σβήσουν και να ξαναγράψουν(!) την απάντηση σύμφωνα με την πρώτη οδηγία…Ουδέν σχόλιον…
Λίγο μετά, προφανώς έπειτα από διαμαρτυρίες, νέα, 3η , γραπτή οδηγία: είτε σβήσουν είτε όχι, είτε σχολιάσουν είτε όχι, δε θα ληφθεί υπόψη. Έτσι όμως δεν ακυρώνεται ο λόγος αποστολής της 1ης οδηγίας;
Επειδή ακολουθούν άλλα τρία μαθήματα κατεύθυνσης, ας «ταρακουνήσει» κάποιος την επιτροπή των φιλολόγων και ας τους ζητήσει να σοβαρευτούν…

Σπύρος Μ
Φιλόλογος

Post No2
"Καλησπερα,ειμαι 24 και σημερα εδινα πανελληνιες...Θα συμφωνησω με τον φιλολογο που εθεσε το θεμα οσον αφορα στις διευκρινησεις της επιτροπης.Ειχα γραψει 2 ερωτησεις ηδη οταν ηρθε η διευκρινηση και μετα κι αλλη διευκρινηση κι αλλη...Ελεος...
Τι μας περασανε?Αντε να τελειωνουμε?Παρακαλω την επιτροπη να εξεταζει πιο σοβαρα τα θεματα κι εκτος αυτου να ειναι πιο σαφη.Επισης θα ηθελα να πω οτι το θεμα δεν ηταν ευκολο κι αυτη ειναι η παγιδα.Πολλα φροντιστηρια δινουν διαφορετικες ερμηνειες για 2 υποερωτηματα οσον αφορα στα χρωματα του ποιηματος καθως και στη γλωσσικη μορφη του τιτλου.Ας ελπισουμε οτι μετα τη δευτερη γκαφα που εκαναν σημερα,μετα την εκθεση,θα ειναι πιο σαφεις και επιεικεις στα θεματα,καθως και στις απαντησεις."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

paratirw oti polla paidia lene oti itan eukola ta themata twn mathimatikwn alla dn einai katholou etsi...ektimatai oti liga grapta einai panw apo 15 k ta themata einai idias duskolias me ta persina...

Ανώνυμος είπε...

το άγνωστο στα άρχαια θεωρητικής κατεύθυνσης ήταν απαράδεκτα εύκολο. Τελειώνω τη β' λυκείου και, θέλοντας να δω σε τι επίπεδο βρίσκομαι, έλυσα το άγνωστο . Δεν είχα ούτε ένα λάθος! κάπως παράξενο δεν είναι αυτό? Κάνεις δεν είπε να τα τσεκουρώσουν τα παίδια, αλλά με τέτοια θέματα οι άριστοι εξισώνονται με τους καλούς , το οποίο είναι άδικο στην προκειμένη περίπτωση. Οι επερχόμενες εκλογές κάνουν αισθητή την παρουσία τους όπως φαίνεται........

Ανώνυμος είπε...

n apanthsw ston anwnumo pou exei steilei mhnyma stis 23 maiou..oson afora t ma8hmatika dn nomizw oti ligoi egrapsan panw apo 15..toulaxiston xerw pws st sxoleio m uphrxan peripou 5 paidia pou exoun grapsei(sumfwna k me ta legomena twn frontisthriwn) panw apo 18 k arketa pou exoun kuman8ei sto 14 me 17...proswpika pistevw pws dn htan para polu duskola..ta 2 teleutaia erwthmata tou 4ou 8ematos htan ligo tsimphmena..vevaia oti k na leme emeis.. oi va8moi 8 deixoun :-)

Ανώνυμος είπε...

nai...oson afora thn logotexnia....aparadekto...a-p-a-r-a-d-e-k-t-o.....3333 fores dieykriniseis...einai dynatwn??????emena proswpika mou dhmiourghse fovero agxos..eidika meta thn 3h dieykrinhsh..mhn ksexname kai thn psixologia twn eksetazomenwn etsi?pera apo ta themata kai tis dyskolies...dieykriniseis=asafies polles...egw proswpika exasa to xrwmma m...eixa eidh anaptyksei kai thn prwth erwthsh k thn deyterh....kai o pio xazos antilamvanetai thn proxeirothta twn thematwn alliws den tha yphrxan oxi mia alla treis dieykrinhseis...tespa..ante na doume!!!!!!!den nomizw na exw adiko

Δημοσίευση σχολίου